فقه و حقوق اسلامی-حقوق خصوصی

دور فلکی یکسره بر مَنهَج عدل است خوش باش که ظالم نَبرد بار به منزل

فقه و حقوق اسلامی-حقوق خصوصی

دور فلکی یکسره بر مَنهَج عدل است خوش باش که ظالم نَبرد بار به منزل

نویسندگان

عنوان پست سازمانی :

مدیر  امور حقوقی و  املاک

عنوان پست سرپرست مستقیم:  

.................

جایگاه پست:

ستاد  o   نام واحد ستادی:

واحدهای محیطی o     نام واحد محیطی: .........

نام واحد/ بخش سازمانی :

 

 

1

نظارت بر طرح و ثبت دادخواست به طرفیت اشخاص ( اعم از حقیقی و یا حقوقی ) در محاکم حقوقی که به هر نحو منافع و حقوق دانشگاه را مورد تهدید و یا تضییع قرار داده اند .

2

نظارت برطرح و ثبت شکواییه به طرفیت اشخاص ( اعم از حقیقی و یا حقوقی ) در محاکم جزایی که به هر نحو منافع ،حقوق ، امنیت ، حیثیت و یا وجاهت دانشگاه ، ریاست ، معاونین ، مدیران یا کارکنان تابعه را مورد تهدید و یا تضییع قرار داده اند .

3

دستور به  نمایندگی و شرکت کارشناسان  در تمامی جلسات دادرسی و کارشناسی و داوری و اجرای احکام موارد فوق الذکر و حضور در تمامی ادارات و مراجع و دوایر اعم از دولتی و یا غیر دولتی در راستای استیفای منافع دانشگاه

4

نظارت و ارجاع به کارشناسان جهت شرکت در جلسات مرتبط با دعاوی مطروحه از سوی افراد در ادارات کار اعم از هیآت تشخیص و یا حل اختلاف و دفاع ماهوی و شکلی منطبق بر قواعد و مستندات از منافع و مصالح دانشگاه

5

نظارت در تنظیم پاسخ و تقدیم لوایح دفاعیه و تجدیدنظر خواهی و  پیگیری جامع در دعاوی مطروحه از سوی افراد در شعب محترم دیوان عدالت اداری کار اعم از بدوی و یا تجدیدنظر و انعکاس دادنامه ها و اجراییه های صادره از شعب مذکور و پیگیری انجام مفاد اجراییه های صادره و انعکاس اقدامات انجام یافته به مراجع محترم قضایی در راستای دفاع ماهوی و شکلی منطبق بر قواعد و مستندات از منافع و مصالح دانشگاه

6

نظارت بر طرح دعوی در شعب محترم تعزیرات حکومتی در موارد مصرحه قانونی و پیگیری موضوع با هماهنگی واحدهای ذی ربط دانشگاه تا حصول نتیجه

7

نظارت بر اقدام برابر مصوبات قطعی و لازم اجرای کمیسیون های قانونی دانشگاه از قبیل کمیسیون ماده 11 و کمیسیون ماده 20 و پیگیری این مصوبات در مراجع قانونی و قضایی عندالاقتضاء.

8

پیگیری ، ارجاع و پاسخدهی به درخواست های وارده مبنی بر اعلام نیاز و یا اعلام عدم نیاز در خصوص تغییر کاربری عرصه های خصوصی .

9

شرکت به عنوان مشاور حقوقی و عضو در کمیته های مختلف دانشگاهی از قبیل کمیته مستند سازی ، کمیته واگذاری ، کمیته حقوقی قرارگاه جوانی ، کمیته انطباق و امثال آن به تشخیص ریاست محترم دانشگاه یا مقامات تفویض اختیار شده .

10

ارائه نظرات مشورتی به مشکلات و معضلات حقوقی و جزایی و اداری مطروحه از سوی واحدهای تابعه دانشگاه در حدود اختیارات .

11

نظارت و بررسی قراردادها و پیش نویس دفترچه معاملات ( اعم از مناقصه و یا مزایده ) از منظر حقوقی و عدم تعارض با مفاد آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه .

  12 

نظارت و همراهی و ارائه مشاوره به معاونت ها و واحدهای تابعه دانشگاه در تدوین بخشنامه ها و مکاتبات اداری درون و برون سازمانی

13

نظارت بر شرکت در جلسات هیئت رئیسه و یا هر نوع جلسه دیگری در سطح معاونین با تشخیص ریاست محترم دانشگاه .

14

نظارت بر شرکت در جلسات  مزایدات و مناقصات و بازگشایی پاکت ها و نظارت بر حسن اجرای قوانین و آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه .

15

نظارت و ارائه مقالات و پیشنهادها و برگذاری کارگاه ها و کلاسهای آموزشی عمومی و تخصصی برای کارکنان واحدهای تابعه در سطح استانی برابر مقتضیات و نیازهای اداری و سازمانی و در حدود اختیارات .

16

نظارت بر انجام سایر امور در زمینه شغل مورد تصدی

17

تقسیم وظایف و کار میان کارکنان متناسب با شغل و تخصص

18

توسعه ثبت رسمی اسناد و املاک دستگاه در نظام ثبتی کشور

19

آموزش قوانین و مقررات حقوقی و برگزاری آزمون های تخصصی و عمومی حقوقی جهت کارشناسان و رابطان حقوقی دانشگاه

20

نظار بر حضور کارشناسان حقوقی در جلسات رسیدگی مراجع شبه قضایی شامل کمیسیون ماده 100 و 77 شهرداری، حل اختلاف دارائی و غیره به منظور دفاع از منافع دانشگاه.

21

مشاهده سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی دانشگاه علوم پزشکی و تفکیک آراء

22

نظارت بر انجام بازدیدهای دوره ای از املاک دانشگاه جهت جلوگیری از تعرض به اموال و تضییع حقوق دانشگاه

23

پیگیری و نظارت بر صدور سند تک برگ املاک فاقد سند، املاک دارای قراردادهای واگذاری و املاک دارای سند دفترچه ای

24

پیگیری و نظارت بر کمیته فرعی تبصره 4 ماده 16 قانون دیوان عدالت داری

25

برگزاری جلسات کمیسیون ماده 94 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی