فقه و حقوق اسلامی-حقوق خصوصی

دور فلکی یکسره بر مَنهَج عدل است خوش باش که ظالم نَبرد بار به منزل

فقه و حقوق اسلامی-حقوق خصوصی

دور فلکی یکسره بر مَنهَج عدل است خوش باش که ظالم نَبرد بار به منزل

نویسندگان

قرارداد خرید گیت کنترل تردد

1 نام خریدار:

2 – نام نماینده خریدار: ............................... 

کد اقتصادی:                            شناسه ملی:

3 سمت نماینده خریدار: ...................................

4 - آدرس:  ...................................

شماره تلفن: ..................................                         فکس:

5 – نام فروشنده: …..

شماره ثبت شرکت:          ............  تاریخ ثبت شرکت: ......

کد اقتصادی: ............             شناسه ملی: .................

6 – شماره و تاریخ تعیین صلاحیت شرکت:

شماره:   ........                                   تاریخ:

توسط:

7 صاحبان امضاء مجاز فروشنده: ........................

8 سمت نمایندگان فروشنده: ..............................

9 - آدرس:  ...................................................               فکس:........................

10 - مجوز های قانونی: ....................................................................

11- موضوع قرارداد:

موضوع قرارداد عبارت است از خرید، حمل نصب و راه‌اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش گیت کنترل تردد باکلیه متعلقات مندرج در پیش فاکتور شماره ………. مورخ …………. که مشخصات فنی مربوط به آن‌ها در ضمیمه این قرارداد ذکر گردیده است وجزء‌ لاینفک این قرارداد می‌باشد و تحویل آن درمحل تعیین شده در ماده  ….. این قرارداد به ترتیب به نحوی است که دراسناد و مدارک این قرارداد منعکس می‌باشد.

چنانچه هرگونه تغییر و تصحیح در مفاد این قرارداد ضروری گردد، تغییرات باید از طریق مذاکره و بصورت کتبی انجام گرفته و پس از طی تشریفات قانونی لازم توسط طرفین امضاء گردد.

12 - مدت زمان قرارداد

مدت قرارداد از تاریخ ....................................... لغایت ....................................... به مدت ............. کامل شمسی می‌باشد.

13- تعاریف

  1. تحویل موقت: پس از نصب و راه‌اندازی موفقیت‌آمیز دستگاه و بنا به تقاضای کتبی فروشنده، خریدار نمایندگان خود را جهت تشکیل کمیسیون تحویل معرفی می‌نماید. آنگاه طرفین کنترل نهایی را در مورد انطباق اقلام با مشخصات فنی و موافقت نامه بعمل آورده و گواهی تحویل را صادر و به امضاء طرفین می‌رسانند.
  2. تحویل قطعی: پس از طی دوره گارانتی و رفع نواقص و بنا به تقاضای کتبی شرکت طرف دوم، خریدار نمایندگان خود را جهت تشکیل کمیسیون تحویل معرفی می‌نماید. آنگاه در صورت رضایت از عملکرد و رفع نواقص در دوره گارانتی گواهی تحویل صادر و به امضاء‌ می‌رسد.
  3. گارانتی: عبارت است از تعهد ارائه خدمات، تعویض دستگاه و یا قطعات، جهت رفع نقص، کنترل کیفی و  یا  ارتـقاء دستگاه، بدون اخذ هیچ گونه وجهی اعم از قیمت دستگاه، قطعات تعویضی، اجرت، هزینه حمل و نقل و ایاب و ذهاب و سایر هزینه‌ها.
  4. خواب دستگاه: عبارت است از مدت زمانی که دستگاه به علت نقص فنی از کار افتاده است.
  5. خدمات پس از فروش: عبارت است از مجموعه فعالیت‌ها و تعهداتی که از سوی فروشنده، به منظور کارکـرد مطلوب ، در مدت تعهد شده انجام گردد که فعالیت‌های مذکور شامل نصب، راه‌اندازی، انجام تست‌های پذیرش، آموزش، نگهداری، تأمین قطعات یدکی، تامین لوازم مصرفی، تعمیرات کلی، تعمیرات جزئی، مستندسازی، ارتقاء و روزآمد کردن دستگاه‌ها می‌باشد.

14- اسناد و مدارک قرارداد:

1-14- اسناد و مدارک ذیل به عنوان جزئی از این قرارداد تلقی شده و در صورت بروز هرگونه اختلاف بین اجزاء‌ قرارداد،
 به ترتیب زیر مقدم می‌باشند:

الف- نوع، تعداد، مارک و مدل و قیمت علی‌الحساب هر یک از دستگاه‌ها و  برنامه زمان‌بندی مراحل اجرایی کار از زمان عقد قرارداد تا تحویل دستگاه‌ها

ب- پیش فاکتور  با ذکر کلیه مشخصات و متعلقات و ویژگی‌های اختصاصی دستگاه‌ها و فاکتور نهایی فروشنده که بر اساس جدول ضرایب و درصدهای مربوط به قیمت‌گذاری مصوب اقلام، صادر شده است.(پیوست شماره 3)

2-14-  صورت‌مجلس‌ها، موافقت‌نامه‌ها و یا هر نوع سند دیگری که در مدت قرارداد، بر طبق اسناد و مدارک قرارداد و با رعایت قوانین و مقررات جاری، تنظیم شده و به امضاء‌ مجاز طرفین برسد نیز جزء مدارک و ضمائم این قرارداد بوده و این قبیل اسناد در موضوعات خود بر کلیه مدارک و ضمائم هم ارزش در این ماده ارجحیت خواهند داشت.

15- مبلغ قرارداد:

کل مبلغ قرارداد به میزان ............................ ریال می باشد که به شرح ذیل در وجه فروشنده پرداخت می گردد.

16- زمان تحویل ، محل تحویل و تخلیه :

  1. - 16- ف1-16- فروشنده متعهد است موضوع این قرارداد را  طی ...... مدت پس از انعقاد قرارداد تحویل مدیریت محترم حراست دانشگاه علوم پطشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان نماید.

2-16- محل تحویل بنا به ترتیبی خواهد بود که به فروشنده ابلاغ می‌گردد .

3-16-مسئولیت بارگیری و تحویل کلیه اقلام موضوع قرارداد تا زمان تخلیه و تحویل به خریدار، بعهده فروشنده می‌باشد و خریدار از این بابت مسئولیتی نخواهد داشت.

17- شرایط پرداخت:

  1. - 17 - % مبلغ قرارداد پس از تحویل اقلام موضوع قرار داد به محل اعلام شده در مقابل ارائه گواهی مرکز ذینفع پرداخت خواهد شد.
  2. - 17 - %مبلغ قرارداد ……….. روز پس از نصب و راه اندازی و آموزش و ارائه گواهی مرکز پرداخت می گردد.
  3. - 17 - صورتحساب‌ها و مبالغ مندرج در آن‌ها باید دقیقاً با جدول قیمت قراردادی اقلام ، تطبیق نماید و در هر حال نباید در هیچ یک از صورتحساب‌ها مبلغی منظور شود بجز آنکه در مقابل آن، اقلامی که در اسناد و مدارک قرارداد ارسال آن‌ها تعهد شده تحویل گردیده باشد. حق تطبیق صورتحساب‌ها با اقلام تحویلی نیز همواره برای خریدار محفوظ است .
  4. - 17 -  بدیهی است کلیه پرداخت‌ها مذکور در ماده(15) این قرارداد و نیز تسویه حساب نهایی با فروشنده صرفاً بر مبنای اسناد هزینه‌های مربوط به این قرارداد انجام گردیده و سایر حساب‌ها اعم از طلبکاری و یا بدهکاری فروشنده نسبت به خریدار که مرتبط با این قـرارداد نمی‌باشد در حساب‌های این قرارداد محاسبه نخواهد گردید.

18 - تضمین انجام تعهدات:

  1. - 18 - فروشنده همزمان با امضاء قرارداد و برای حصول اطمینان خاطر خریدار جهت اجرای تعهدات می‌بایست ضمانت نامه بانکی معادل 10% مبلغ کل قراردادرابه عنوان حسن انجام کارتسلیم خریدارنماید.
  2. - 18 -  آزاد سازی تضمین مذکور بعد از ارائه گواهی پس از تحویل اقلام و همچنین پس از پایان دوره‌ی گارانتی می‌باشد .
  3. - 18 - درصورت وجود نواقص پس از طی دوره تضمین و رفع نواقص و بنابه تقاضای کتبی خریدار، طرفین، نمایندگان خود را جهت تشکیل کمیسیون تحویل معرفی می‌نمایند آنگاه در صورت رضایت خریدار از عملکرد و رفع نواقص در دوره تضمین گواهی تحویل صادر و به امضاء می‌رسد.
  4. - 18 - یک فقره ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات به شماره ............................. مورخ ........................... به عهده بانک ..................... شعبه ......................... به مبلغ ................................. ریال (بحروف ......................................................... ریال) تسلیم خریدار گردید که در صورت رعایت کامل مفاد قرارداد و تائید خریدار قابل استرداد است.

19 - جریمه‌ی تاخیر:

  1. - 19 - فروشنده مکلف است کالای مورد معامله را حداکثر تا پایان مدت قرارداد در محل پروژه تحویل نماید و در صورت تاخیر در تحویل و نصب کالاو اجرای سایر تعهدات، خریدار می‌تواند براساس مدت مندرج در ماده ........... قرارداد به ازای هر روز تاخیر مبلغ .................... از کل مبلغ قرارداد را به عنوان جریمه کسر نموده و فروشنده حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
  2. - 19 - در صورتی که فروشنده از رفع نواقص و تعویض اقلام ظرف زمان تعیین شده دربند ............ خودداری نماید  جهت جلوگیری از اختلال در سیستم "در طول مدت تعمیر" نسبت به جایگزینی دستگاه خراب با دستگاه سالم اقدام نماید.

20- تعهدات فروشنده:

    1. - 20 - نصب و راه‌اندازی و تحویل موقت:
  1. 1 - 20 - فروشنده متعهد گردید دستگاه‌های موضوع قرارداد را در محلی که خریدار اعلام می‌نماید، بطور رایگان نصب و راه‌اندازی نموده و نسبت به انجام تست‌های لازم  بر اساس روش های اجرائی ارائه شده اقدام نماید.
  2. 1 - 20 -  درصورت لزوم به آماده سازی فروشنده  باید کلیه مشخصات امکانات و الزامات فنی تاسیساتی و فضای فیزیکی لازم جهت نصب و راه اندازی دستگاه و نیز کلیه مواردی که عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد را حداقل پانزده (15) روز قبل از تحویل هر یک از اقلام بطور مکتوب به خریدار اعلام نماید. در صورت تاخیر در ارسال مشخصات مذکور که به تشخیص خریدار و برمبنای دلائل ارائه شده باعث تاخیر در راه‌اندازی و بهره‌برداری از اقلام گردد فروشنده ملزم به پرداخت جریمه تاخیر مطابق موضوع ماده .......... این قرارداد است.
  3. 1 - 20 - فروشنده متعهد گردید پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها، در طول مدت گارانتی، نسبت به انجام سرویس دوره‌ای اقدام نموده و گواهی مربوطه را ارائه نماید.
  4. 1 - 20 - فروشنده  باید کلیه اسناد و مشخصات فنی دستگاه ها اعم از دستور العمل کاربری، نصب و راه اندازی، سرویس، نگهداری و تعمیر دستگاه ها و گواهی کنترل کیفی و نیز مشخصات قطعات یدکی دو ساله را بشرح مندرج در مشخصات فنی این قرارداد به خریدار تسلیم نماید.
  5. 1 - 20 -  در صورتیکه دستگاه دارای قطعات مصرفی باشد  فروشنده متعهد گردید نسبت به تحویل اقلام مصرفی دستگاه ها که دارای تاریخ انقضاء مصرف می باشند، در زمان نصب و راه اندازی دستگاه ها اقدام نماید. بدیهی است تاریخ انقضاء اقلام مصرفی مذکور، در زمان نصب و راه اندازی می‌بایست دارای اعتبار کافی و مورد تایید خریدار باشد.
    1. - 20 - گارانتی و خدمات پس از فروش

1-2-20-دوره گارانتی بمدت 12 ماه می باشد  و خدمات پس از فروش بر اساس  ضوابط مدیریت محترم حراست  ...... سال پس نصب و راه اندازی کلیه تجهیزات تعیین می‌گردد.

2-2-20-درصورت بروز هرگونه عیب ونقص درهر قسمت از اقلام بعد از تحویل درطول مدت گارانتی فروشنده موظف است نسبت به رفع و یا تعویض آن ظرف حداکثر48ساعت بصورت رایگان اقدام نماید.

    1. - 20 - سالم بودن دستگاه و کیفیت اقلام

1-3-20-کلیه دستگاه‌های موضوع قرارداد  باید سالم، نو، بدون عیب و نقص و  با کیفیت  مناسب باشند.

2-3-20-در صورت ناسالم بودن اقلام تحویل شده توسط فروشنده مطابق مشخصات فنی مورد درخواست خریدار ، فروشنده متعهد است این نوع  اقلام را عوض نموده و در مدت زمانی که خریدار معیّن می‌کند در محل مورد نظر خریدار تحویل نماید.

3-3-20-فروشنده مسئول کلیه خسارات و فساد ناشی از هرگونه نقص در بسته‌بندی و حمل و انبار کردن و نگهداری از قبیل جلوگیری از نفوذ رطوبت و زنگ زدگی، تعرضات هوا و گازهای دیگر و امثال آن‌ها خواهد بود و جبران خسارت خریدار از طریق تعویض اقلام یا پرداخت خسارات به نحوی که مورد رضایت خریدار باشد خواهد نمود.

    1. - 20 - آموزش
  1. 4 - 20 - فروشنده متعهد است آموزش‌های لازم را بر اساس دستورالعمل مربوطه، جهت استفاده و بهره‌برداری بهینه از عملکرد دستگاه‌ها، به کاربرانی که خریدار معرفی می‌نماید طی حداقل 3 دوره ارائه نماید. به نحوی که کاربران پس از طی دوره آموزشی، تسلط لازم را جهت کار با کلیه امکانات دستگاه‌ها، تشخیص مشکلات سیستم، چگونگی اعلام گزارش خرابی و پیگیری‌های لازم را داشته و قادر به انجام برنامه نگهداری‌پیشگیرانه ،جهت نگهداری بهینه دستگاه طبق روش‌های اجرایی معرفی شده از سوی شرکت سازنده را دستگاه باشند.
  2. 4 - 20 - فروشنده موظف است آموزش فنی شامل معرفی اجزاء و اصول کارکرد دستگاه های موضوع قرارداد و نیز نحوه نصب و راه‌اندازی، و گزارش نمودن اشکالات و خطاها و معایب سیستم، بر طرف نمودن اشکالات جزیی و اولیه دستگاه‌ها را به کارشناسان معرفی شده توسط خریدار، ارائه نماید.
  3. 4 - 20 - فروشنده متعهد است برای اجرای آموزش‌های فوق‌الذکـر نسبت به تحویل راهنمای کاربـری و فنـی به زبان فارسی و انگلیسی، و نیز فیلم آموزشی مربوطه اقدام نماید. آموزش‌های ارائه شده به خریدار رافع مسوولیت فروشنده جهت نصب و راه‌اندازی و انجام کلیه خدمات پس از فروش دستگاه‌های موضوع قرارداد نمی باشد.
    1. - 20 - سایر تعهدات فروشنده:
  1. 5 - 20 - فروشنده تضمین می‌نماید کلیه امکانات مورد نیاز اعم از تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و نیز پرسنل لازم جهت ارائه خدمات پس از فروش را داشته و پرسنل مذکور شایستگی و توانایی لازم جهت انجام خدمات پس از فروش در مورد دستگاه‌های فروخته شده و تحت پوشش را دارند.
  2. 5 - 20 - فروشنده متعهد گردید برای کلیه دستگاه‌های موضوع این قرارداد  پرونده‌ای شامل مدارک مرتبط با فعالیت‌های خدمات پس از فروش اعم از نصب و راه‌اندازی، آموزش ، تأمین قطعات یدکی، تامین لوازم مصرفی، سرویس و نگهداری و تعمیر دستگاه‌ها را ایجاد و نگهداری نماید و کلیه اسناد و گزارشات فنی مربوطه را تحویل خریدار نماید.
  3. 5 - 20 - فروشنده تضمین می‌نماید نسبت به انجام تغییر، تعدیل، تصحیح و اجرای برنامه‌های به روز نمایی (Up-to-date) یا ارتقاء‌ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌ها در طول مدت گارانتی و خدمات پس از فروش اقدام نموده و توصیه‌های لازم در جهت بهبود عملکرد، ایمنی، آموزش و تهیه قطعات یدکی و لوازم جانبی مورد نیاز را به خریدار اعلام نماید .
  4. 5 - 20 - فروشنده تأمین و یا دپوی لوازم و قطعات یدکی و مصرفی و یا نرم‌افزارهای موردنیاز را به میزان کافی و با کیفیت مورد تایید خریدار، طی دوره خدمات پس از فروش تعهد و تضمین می‌نماید .
  1. 5 - 20 - فروشنده متعهد گردید عیب‌یابی و تعمیر دستگاه‌های موضوع قرارداد  را در طی مدت گارانتی و خدمات پس از فروش در اسرع وقت و حداقل زمان و هزینه ممکن انجام نماید به نحوی که حداکثر ظرف مدت 24 (بیست و چهار) ساعت پس از اعلام خرابی دستگاه نسبت به رفع عیب و یا تعویض آن اقدام نماید.
  2. 5 - 20 - درصورت بروز هرگونه عیب و نقص در هر قسمت از اقلام موضوع قرارداد خرید بعد از تحویل که ناشی از عدم رعایت مشخصات فنی باشد، فروشنده موظف است نسبت به رفع و یا تعویض آن اقدام نماید. دراین صورت مدت دو برابر زمان خواب دستگاه  به مدت تضمین اضافه خواهد شد.
  3. 5 - 20 - فروشنده اقرار می‌نماید کلیه مفاد و شرایط قرارداد، نحوه اجرا، چگونگی مقتضیات محل و  شرایط  اجرای کار  اطلاع کامل داشته و به  هیچ وجه نمی‌تواند به علت عدم اطلاع، از اجرای اموری که طبق قرارداد واگذار گردیده خودداری نماید.
  4. 5 - 20 - فروشنده حق واگذاری این قرارداد را کلاً و جزاً به شخص حقیقی و یا حقوقی دیگر را ندارد.
  5. 5 - 20 - طرف دوم اعلام می‌نماید که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی مصوب دی ماه  1337 نمی‌باشد. درصورت کشف خلاف این امر جبران خسارات وارده با تشخیص و تعیین کارشناس منتخب طرف اول به عهده طرف دوم خواهد بود و طرف دوم حق هرگونه اعتراض را نسبت به کیفیت و کمیّت خسارات معین از خود سلب می نماید و طرف اول
    می تواند خسارات را از مطالبات طرف دوم و یا از ضمانت نامه بانکی و یا هر طریق مقتضی و ممکن وصول نماید.
  6. 5 - 20 - در راستای اجرای ماده ۱۳ قانون مسئولیت مدنی شرکت طرف قرارداد و مشمول ماده ۱۲ قانون مسئولیت مدنی، مکلف است تمام کارگران و کارکنان خود را در مقابل خسارات وارده از ناحیه آنان به اشخاص ثالث بیمه نماید.
  7. 5 - 20 - در صورت تخلف فروشنده از مفاد قرارداد ، عدم ارائه مفاصا حساب مالیاتی ،تامین اجتماعی و ... مسئولیت جبران خسارات و ضرر و زیان وارده به دانشگاه بر عهده طرف دوم و آقایان ...................... و ......................... مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بعنوان اشخاص حقیقی بصورت تضامنی خواهد بود.
  8. 5 - 20 - ورود و خروج کلیه دستگاهها و لوازم می بایست طبق قوانین و مقررات مرکز صورت گیرد.

 

 21-مرجع حل اختلافات:

1-21- در صورت بروز هر گونه اختلاف در اجراء مفاد قرارداد موضوع به کمیسیون ماده 94 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ارجاع و کمسیسون مذبور می بایست طرف نه ماه نسبت به بررسی موضوع و صدور رأی اقدام می نماید و رأی صادره از کمیسیون حل اختلاف برای طرفین لازم الاجراء  و لازم الاتباع می باشد.

تبصره 1 : با عنایت به ماده 485 قانون آئین دادرسی مدنی طرفین توافق نمودند رأی صادره از کمیسیون ماده 94 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه  از طریق دفتر دادگاههای عمومی حقوقی ابلاغ و اجراء گردد.بدیهی است ابلاغ رای از هر طریق مانند پست،مکاتبات اداری و ... امکانپذیر می باشد.

تبصره 2 : تعبیر و تفسیر مفاد قرارداد بر عهده دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان می باشد.

 

 22-تعذر(فورس ماژور):

1-22- در صورت بروز حوادث قهریه چنانچه انجام قرارداد غیر ممکن گردد قرارداد منفسخ می گردد و چنانچه این حوادث(قهریه) علت تعلیق در انجام موضوع قرارداد گردد، اگر مدت تعلیق بیش از یک ماه باشد کارفرما حق فسخ قرارداد را خواهد داشت و در صورتی که مدت تعلیق یک ماه و یا کمتر از یک ماه باشد پیمانکار مکلف است پس از حادثه (قهریه) اقدام به انجام موضوع قرارداد نماید و به میزان مدت تعلیق به مدت قرارداد افزوده خواهد شد.بدیهی است فروشنده مکلف است نسبت به اعلام شرایط فورس ماژور ظرف 48 ساعت پس از وقوع حادثه اقدام نماید و هرگونه ادعا پس از مدت زمان مذکور پذیرفته نخواهد بود.ضمناً شرایط فورس ماژور باید به تایید مراجع ذی صلاح برسد.

23- موارد فسخ قرارداد:

  1. - 23 - در صورتی که مقتضیات امور عمومی بنا بر تشخیص دانشگاه ایجاب نماید که قرارداد به صورت یک طرفه فسخ شود. مراتب از یک ماه قبل از فسخ به طرف دوم اعلام و مشارالیه مکلف به تخلیه عین مستاجره و استرداد دستگاه و تجهیزات به کیفیت ابتدای قرارداد می باشد
  2. - 23 - در صورتی که اقدامات فروشنده موجب بروز اخلال در خدمت رسانی گردد به تشخیص طرف اول،قراراداد بصورت یکجانبه و بدون نیاز به مراجعه به مراجع قضائی یا ابلاغ رسمی در هر زمان از قرارداد قابل فسخ از طرف دانشگاه است.
  3. - 23 -  در موارد زیر خریدار میتواند قرارداد را بصورت یکجانبه و بدون مراجعه به مراجع قضایی با ابلاغ رسمی یکماه قبل از اتمام قرارداد را فسخ نماید.

1- عدم رعایت انجام تعهدات موضوع قرارداد

2- شمول ممنوعیت قانونی

3- انحلال شرکت

4- ورشکستگی شرکت

5-  واگذاری قرارداد به غیر بدون اجازه کتبی کارفرما

تبصره: هرگاه کارفرما قرارداد را به یکی از علل مشروحه ذکر شده فسخ نماید مراتب را کتباً به اطلاع طرف دوم می رساند و بدون نیاز به انجام تشریفات قضایی و اداری مبلغ تضمین و سپرده های انجام تعهدات و حسن انجام کار را به سود خود ضبط و با طرف دوم تسویه حساب می کند.

24– نظارت:

  1. - 24 - فروشنده موظفند حسب کمیت و کیفیت موضوع قرارداد فرد یا افراد واجد شرایط را که صلاحیت آنان به تایید بالاترین مقام خریدار رسیده است، به عنوان نماینده فروشنده به خریدار معرفی نماید.
  2. - 24 - مسئولیت  نظارت دراجرای تعهداتی که فروشنده طبق مفاد این قرارداد و اسناد و مدارک پیوست آن تقبل نمود است بعهده خریدار و یا نماینده وی است و فروشنده موظف است کارها را بر طبق  قرارداد و اصول فنی و همچنین برطبق دستورها و تعلیماتی که خریدار و یا نماینده او در حدود مشخصات و اسناد و مدارک پیوست قرارداد و استاندارد حرفه‌ای معمول می‌دهد اجرا نماید.
  3. - 24 - کلیه پرداخت‌ها به طرف قرارداد با تایید ناظرین طرفین صورت می‌گیرد.

25 - اقامتگاه قانونی طرفین :

نشانی خریدار  :                                                  

        شماره تلفن:                                            فکس:

نشانی فروشنده  :    

شماره تلفن:                                           فکس:

تبصره: نشانـی‌های فوق به منزله اقامتگاه قانونی طرفین می‌باشد لذا مکاتبات رسمی و ارسال مراسـلات از طریق نشانی‌‌های فوق‌الذکر قانونی تلقی می‌شود. در صورت تغییر نشانی طرفین موظفند ظرف مدت 48 ساعت یکدیگر را کتباً مطلع نمایند. در غیر این صورت کلیه نامه‌ها ابلاغ شده تلقی و عذر عدم اطلاع پذیرفته نمی‌باشد و مسئوولیت ‌های مالی و قانونی ناشی از عدم اعلام نشانی جدید به کارفرما به عهده فروشنده است .

کلیه اطلاعیه ها و ابلاغها می باید با پست سفارشی ارسال گردیده و چنانچه بوسیله نمابر صورت گرفته باشد تائیدیه آن می بایست متعاقبا از طریق پست ارسال گردد. ابلاغ ها و اطلاعیه ها از زمان تحویل آنها به طرف دیگر موثر خواهد بود.

26-نسخ قرارداد:

این قرارداد در 26 ماده و 6 صفحه، در سه نسخه جهت: فروشنده، خریدار، وزارت کار و اموراجتماعی و سایر موارد مورد نیاز که همگی دارای اعتبار یکسان می‌شود، تهیه و تنظیم شده که پس از امضای طرفین قرارداد کلیه نسخ حکم واحد را دارد و لازم‌الاجرا خواهدبود.

 

مهر و امضاء خریدار :

نام و نام خانوادگی:

سمت :

محل امضاء :

 

مهر و امضاء فروشنده :

نام و نام خانوادگی:

سمت :

محل امضاء :    

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی